Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19
  1. #11
    Asher

    African Enthusiast

    Asher's Avatar
    Join Date:
    August 2018
    Location:
    North Africa
    Posts:
    319
    i Always have an online class at 3 PM EST, wtf guys? no love..

  2. #12
    Demi
    on that weeb shit
    Demi's Avatar
    Join Date:
    January 2017
    Location:
    Antarctica
    Posts:
    170
    Please tell me Caution isn't gonna Jonestown Massacre us

  3. #13
    Black Rain
    am ded
    Black Rain's Avatar
    Join Date:
    June 2013
    Posts:
    6,046
    Quote Originally Posted by Manny View Post
    Will there be any sort of Agenda for us to see what we should expect or do have to show up to find out?
    No agenda for this mainly because we plan on having a BD meeting again before this community meeting to go over what information we'd like to bring to the public. Just like every other meeting in the past, we'll be covering a few topics and then open the floor to Q&A.

  4. The Following 6 Users Say Thank You to Black Rain For This Useful Post:
    Dom (04-03-2020), Jmcdon7 (04-03-2020), Manny (04-03-2020), Strayyz (04-03-2020), Tagwrack (04-04-2020), urpalerp (04-03-2020)

  5. #14
    Dreamz
    6 God
    Dreamz's Avatar
    Join Date:
    January 2019
    Location:
    Earth
    Posts:
    288
    Will the punch be spiked?

  6. #15
    Tethys
    Banned
    Banned

    Join Date:
    February 2020
    Location:
    idk like my house or something
    Posts:
    19
    am i able to be there but just watch to see how things work? i wanna vvoice opinions and stuff, but i dont want to do anything that will make me look like more of an idiot than i already am.

  7. #16
    Creten
    Crouton
    Creten's Avatar
    Join Date:
    December 2017
    Location:
    Player Complaints
    Posts:
    1,820
    Quote Originally Posted by Tethys View Post
    am i able to be there but just watch to see how things work? i wanna vvoice opinions and stuff, but i dont want to do anything that will make me look like more of an idiot than i already am.
    Usually how these meetings work are the BDs bring up a topic and explain it. Then if you want to state your opinion or ask a question you request talk power. Then at the end of the meeting there is a Q&A/Open Floor. You don’t have to speak, you can just listen in if you’d like.

  8. #17
    Karma
    Naiveté
    Karma's Avatar
    Join Date:
    August 2017
    Location:
    Camping is intents.
    Posts:
    990
    Quote Originally Posted by Asher View Post
    i Always have an online class at 3 PM EST, wtf guys? no love..
    its fucking saturday?

  9. #18
    Asher

    African Enthusiast

    Asher's Avatar
    Join Date:
    August 2018
    Location:
    North Africa
    Posts:
    319
    Quote Originally Posted by Karma View Post
    its fucking saturday?
    it was supposed to be an unfunny joke, but you will laugh now or i'll steal all your water.

  10. #19
    Phoenix_
    Banned
    Banned

    Join Date:
    May 2016
    Location:
    DaCrib University
    Posts:
    1,220
    Sorry for the lateness of this, but I finally got the video processed and uploaded.

    If you'd like to find highlights from the community meeting or want to reference anything we discussed, you can find the video here:


    Note: the audio is kinda scuffed, I don't know why it recorded this way, sorry

  11. The Following 8 Users Say Thank You to Phoenix_ For This Useful Post:
    Disparity (04-05-2020), Dom (04-05-2020), Infinityward (04-05-2020), Manny (04-05-2020), Poke (04-05-2020), Steven. (04-06-2020), ThRza (04-05-2020), WickedZealot (04-05-2020)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •