Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Black Rain
    Board of Directors
    Black Rain's Avatar
    Join Date:
    June 2013
    Posts:
    5,573
    Reputation:

    Captain Marvel


  2. #2
    eXtr3m3
    LATINAS DM ME
    eXtr3m3's Avatar
    Join Date:
    June 2013
    Location:
    Florida
    Posts:
    4,299
    Reputation:

  3. The Following User Says Thank You to eXtr3m3 For This Useful Post:
    vinyl (09-18-2018)

  4. #3
    Greggy G
    ChinChilla God
    Greggy G's Avatar
    Join Date:
    April 2017
    Location:
    New York City
    Posts:
    939
    Reputation:
    I fucking love that she lands in a blockbuster video store lmao

  5. #4
    vinyl
    proud hufflepuff
    vinyl's Avatar
    Join Date:
    August 2012
    Posts:
    1,437
    Reputation:
    i will no longer be the only fan of captain marvel

    wow

  6. #5
    All Ts
    Cool shit under my name
    All Ts's Avatar
    Join Date:
    May 2016
    Location:
    Grand Junction, Colorado
    Posts:
    4,194
    Reputation:
    @vinyl is gonna raptard screech when she transforms in theatres

  7. #6
    Lokibelowkey
    Spugeb?
    Lokibelowkey's Avatar
    Join Date:
    June 2018
    Location:
    Canada
    Posts:
    294
    Reputation:
    Socks an old lady yes this is the heroes we need

  8. #7
    All Ts
    Cool shit under my name
    All Ts's Avatar
    Join Date:
    May 2016
    Location:
    Grand Junction, Colorado
    Posts:
    4,194
    Reputation:
    Alright boys we're making a public bet here, the other day I bet that when Captain Marvel punches the old lady that everyone is saying is a Skrull in disguise that it's actually an old lady and Captain Marvel will be like "omg I'm so sorry lmao".

  9. #8
    AntiDank999
    VIP
    AntiDank999's Avatar
    Join Date:
    May 2018
    Location:
    Jersey CIty, NJ
    Posts:
    12
    Reputation:
    Quote Originally Posted by All Ts View Post
    Alright boys we're making a public bet here, the other day I bet that when Captain Marvel punches the old lady that everyone is saying is a Skrull in disguise that it's actually an old lady and Captain Marvel will be like "omg I'm so sorry lmao".
    I down for this bet she just KNOCKED out that old lady. Spider-Man is next when he fights Mysterio

  10. #9
    Cept For Her
    SG Fanboy

    Cept For Her's Avatar
    Join Date:
    November 2016
    Location:
    Steam-Gamers
    Posts:
    1,377
    Reputation:

    @Black Rain

    This movie just looks better with every trailer. Also rip that we have to wait until march to see it

  11. #10
    vinyl
    proud hufflepuff
    vinyl's Avatar
    Join Date:
    August 2012
    Posts:
    1,437
    Reputation:
    Quote Originally Posted by Cept For Her View Post

    @Black Rain

    This movie just looks better with every trailer. Also rip that we have to wait until march to see it
    not mentioning the fan of captain marvel for 6 years

    im hurt

    trailers meh
    honestly getting a feeling its gonna be hot trash when its reviewed
    nick furys cool but thats always the case
    cats cute
    black panther 2 with the effort put into the cgi of her binary form
    snores in kree dialect

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •